Regulamin
ZrzeszeniaI. DEFINICJE
- Członek Zrzeszenia – oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, związaną z branżą ślubną lub eventową.
- Dystrykt – oznacza region działania Zrzeszenia. Regiony scentralizowane są wokół miejsca, w którym odbywają się kolacje eventowe (dla przykładu: Jeżeli kolacje odbywają się w Bydgoszczy wówczas jest to Dystrykt Bydgoszcz). Członek Zrzeszenia może należeć do dowolnej ilości Dystryktów pod warunkiem spełniania wszystkich elementów niniejszej umowy i regulaminu.
- Formularz kwalifikacyjny – oznacza formularz dostępny na Stronie Internetowej Zrzeszenia, służący do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego dla przyszłych Członków Zrzeszenia.
- Przedstawiciel Zrzeszenia – oznacza Michała Urbaniaka prowadzącego działalność pod firmą Art and Show Michał Urbaniak z siedzibą w Bydgoszczy (85-864), przy ul. Modrakowa 48 lok. 60, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, posiadający numer NIP: 9532384129 oraz REGON: 341287090.
- Regulamin – niniejszy regulamin.
- Strona Internetowa Zrzeszenia – strona działająca w domenie www.beautifulmoments.pl.
- Umowa – oznacza umowę łączącą Członka Zrzeszenia ze Zrzeszeniem.
- Zrzeszenie – oznacza organizację skupiającą profesjonalistów świadczących usługi w branży ślubnej lub eventowej, nosi nazwę Beautiful Moments (dalej: „BM”).
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Terenem działania Zrzeszenia jest obszar Rzeczypospolitej Polskiej, a w razie gdy wymaga tego realizacja celu Zrzeszenia dopuszczalne jest także działanie poza granicami kraju.
- Działalność Zrzeszenia finansowana jest z Opłaty Członkowskiej.
- Zrzeszenie działa w oparciu o Dystrykty.
- W każdej profesji (np. fotograf, DJ, sala, catering itp.) w danym Dystrykcie działa do trzech Członków Zrzeszenia.
- Członkowie Zrzeszenia mogą działać w różnych Dystryktach pod warunkiem wypełnienia zobowiązań wnikających z niniejszego Regulaminu oraz Umowy, w tym w szczególności uiszczenia wymaganej opłaty za działalność w danym Dystrykcie.
III. CEL I ŚRODKI DZIAŁANIA
- Celem Zrzeszenia jest integracja środowiska przedsiębiorców świadczących usługi w branży ślubnej lub eventowej.
- Zrzeszenie realizuje swój cel poprzez:
2.1. wspólny marketing firm świadczących usługi ślubne lub eventowe, będących już Członkami Zrzeszenia, również za pośrednictwem portali społecznościowych typu Facebook;
2.2. udostępniania na osi czasu postów publikowanych na osiach czasu fanpage’y poszczególnych członków;
2.3. pozyskiwania ruchu, a w szczególności tworzenia, monitorowania i optymalizacji płatnych i bezpłatnych kampanii wizerunkowych do grup docelowych związanych z branżą ślubną, lub eventową;
2.4. propagowanie zasad uczciwej konkurencji i poszanowania wzajemnych interesów;
2.5. organizowanie kolacji eventowych dla każdej z grup tematycznych oraz konferencji;
2.6. współpraca z przedstawicielami środków masowego przekazu;
2.7. ochrona praw i interesów Członków Zrzeszenia;
2.8. prowadzenie strony internetowej;
2.9. wymiana doświadczeń.
IV. NABYCIE CZŁONKOSTWA
- Członkiem Zrzeszenia może zostać podmiot działający czynnie w branży ślubnej lub eventowej minimum trzy lata, chyba że Przedstawiciel postanowi inaczej.
- O uzyskaniu statusu Członka Zrzeszenia decyduje Przedstawiciel Zrzeszenia w oparciu o poniższe postanowienia.
- W celu uzyskana statusu Członka Zrzeszenia, należy pobrać Formularz kwalifikacyjny ze Strony Internetowej Zrzeszenia lub dysku Google, wypełnić wskazane dane zgodnie z prawdą oraz zwrotnie przesłać na adres poczty elektronicznej Zrzeszenia, tj. kontakt@beautifulmoments.pl.
- Przedstawiciel Zrzeszenia w terminie 30 dni dokona weryfikacji przesłanych danych oraz udzieli odpowiedzi na adres mailowy podany w Formularzu kwalifikacyjnym w zakresie statusu Członka Zrzeszenia.
- W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Formularza kwalifikacyjnego Przedstawiciel Zrzeszenia prześle również Umowę łączącą Członka Zrzeszenia ze Zrzeszeniem. Podpisanie Umowy jest niezbędny warunkiem pozostania Członkiem Zrzeszenia.
- Pomimo spełnienia przesłanek kwalifikacyjnych, Przedstawiciel Zrzeszenia może odmówić statusu Członka Zrzeszenia, gdyby według jego oceny mogłoby to wpłynąć negatywnie na działalność bądź wizerunek Zrzeszenia.
V. CZŁONKOWIE – PRAWA, OBOWIĄZKI
- Członek Zrzeszenia posiada prawo do:
1.1. używania logotypu oraz oznaczeń Zrzeszenia na zasadach określonych w Umowie;
1.2. uczestniczenia w spotkaniach, szkoleniach, konferencjach oraz innych formach działalności Zrzeszenia, organizowanych na rzecz realizacji regulaminowych celów;
1.3. składania wniosków, opinii oraz postulatów w przedmiocie działalności Zrzeszenia;
1.4. uzyskiwania od Przedstawiciela Zrzeszenia informacji w zakresie jego działalności, w szczególności co do wspólnego marketingu Zrzeszenia;
1.5. do promocji swojej osoby i prowadzonej przez siebie działalności na łamach materiałów reklamowych wydawanych przez Zrzeszenie na zasadach opisanych w Umowie. - Członek Zrzeszenia zobowiązany jest:
2.1. przestrzegać zasad etycznych;
2.2. przestrzegać postanowień i zasad niniejszego Regulaminu oraz łączącej strony Umowy;
2.3. sukcesywnie poszerzać swoją wiedzę w zakresie świadczonych usług weselnych lub eventowych i tym samym podnosić jakość i poziom świadczonych przez siebie usług;
2.4. brać czynny udział w realizacji celów Zrzeszenia;
2.5. brać czynny udział w spotkaniach organizowanych przez Przedstawiciela Zrzeszenia, których zakres opisany jest w Umowie, pod rygorem utraty lub zawieszenia członkostwa;
2.6. działać na korzyść Zrzeszenia i dbać o jego dobre imię;
2.7. stosować przejrzyste i uczciwe zasady rozliczeń ze swoimi klientami;
2.8. przekazywać w terminie nie późniejszym, niż 10 dni od dnia otrzymania, pisemne odpowiedzi na wszelkie skierowane przez władze Zrzeszenia skargi oraz zapytania;
2.9. dostarczać Przedstawicielowi Zrzeszenia corocznie, nie później niż w terminie do 30 listopada każdego roku, pisemną informację o stanie prowadzonej przez siebie działalności w zakresie świadczenia usług ślubnych lub eventowych, przez co rozumieć należy przedłożenie dokumentów potwierdzających świadczenie takich usług. Nie wykonanie powyższego obowiązku, po uprzednim wezwaniu Zrzeszenia, równoznaczne jest z wykluczeniem ze Zrzeszenia;
2.10. uiścić Opłatę Członkowską określoną w Umowie.
VI. ZASADY FUNKCJONOWANIA
- W celu sprawnego funkcjonowania BM, wprowadzone zostały cztery grupy branż:
1.1. Grupa I – w tej grupie skategoryzowane zostały wszystkie branże, których usługi brane są pod uwagę “w pierwszej kolejności”. W grupie tej znajdują się tylko takie branże, których Członkowie Zrzeszenia jako pierwsi mają kontakt z klientem. Członek Zrzeszenia zobowiązany jest do przyprowadza klientów nie rzadziej niż co dwa spotkania oraz przedstawiania prezentacji o swojej działalności nie mniej niż raz w ciągu trwania Umowy.
1.2. Grupa II – w tej grupie skategoryzowane zostały wszystkie branże, których usługi brane są pod uwagę “w pierwszej kolejności”. W grupie tej znajdują się tylko takie branże, których Członkowie Zrzeszenia mają kontakt z klientem zaraz po usługodawcach z Grupy I. Członek Zrzeszenia zobowiązany jest do przyprowadza klientów nie rzadziej niż co cztery spotkania oraz przedstawiania prezentacji o swojej działalności nie mniej niż dwa razy w ciągu trwania Umowy.
1.3. Grupa III – w tej grupie skategoryzowane zostały wszystkie branże, których usługi brane są pod uwagę “w drugiej kolejności”. W grupie tej znajdują się tylko takie branże, których Członkowie Zrzeszenia mają kontakt z klientem rzadziej niż usługodawcy z Grupy I i II. Członek Zrzeszenia zobowiązany jest do przyprowadza klientów nie rzadziej niż raz w ciągu trwania Umowy oraz przedstawiania prezentacji o swojej działalności nie mniej niż trzy razy w ciągu trwania Umowy.
1.4. Grupa IV – w tej grupie skategoryzowane zostały wszystkie branże, których usługi są pokrewne dla branży eventowej i ślubnej. W grupie tej znajdują się tylko takie branże, których Członkowie Zrzeszenia mają kontakt z klientem, jednak w ostatniej kolejności, lub ich usługa podnosi atrakcyjność BM, jednak sama usługa jest usługą marginalnie wchodzącą w branżę ślubną i eventową. Członek Zrzeszenia może ale nie musi przyprowadzać klienta w trakcie trwania Umowy, jednakże zobowiązany jest do przedstawiania prezentacji o swojej działalności nie mniej niż cztery razy w ciągu trwania Umowy. - Przed przyprowadzeniem klientów, Członek Zrzeszenia zobowiązany jest do powiadomienia Przedstawiciela Zrzeszenia minimum 3 dni przed kolacją ilu przyprowadzi klientów. W przypadku braku możliwości przyprowadzenia klienta na kolację eventową, Członek Zrzeszenia zobowiązany jest do powiadomienia Przedstawiciela Zrzeszenia o tym fakcie minimum na 3 dni przed kolacją.
Członek Zrzeszenia zobowiązany jest do powiadomienia Przedstawiciela Zrzeszenia minimum dwa tygodnie przed kolacją o zamiarze przygotowania prezentacji. Przedstawiciela Zrzeszenia podejmuje decyzję o wygłoszeniu prezentacji. - Każda z Branż musi być sklasyfikowana w jednej z grup. W przypadku dodania do BM kolejnych branż, decyzję o jej przynależności do jednej z grup podejmuje Stała Grupa Doradcza.
- Do poszczególnych Grup przypisane zostały następujące branże:
4.1. Grupa I: Filmowanie, Floryści, Fotografia, Hotele SPA, Konsultanci Ślubni, Muzyka – DJ’e, Muzyka – Zespoły, Sale nowoczesne, Sale rustykalne, Pałace;
4.2. Grupa II: Auta do ślubu, Barmani, Candy Bary, Czekoladowe fontanny, Dekoracje ślubne, Dekoracje światłem, Fotobudki, Fryzjerzy, Garnitury i moda męska, Iluzjoniści, Jubilerzy, Suknie ślubne, Videobudki, Wizażystki;
4.3. Grupa III: Animatorzy, Bariści, Bryczki do ślubu, Papeteria ślubna, Pirotechnika, Pokazy tańca, Styliści, Szkoły tańca;
4.4. Grupa IV: Biura podróży, Kliniki urody, Kredyty, Wynajem busów, Wynajem namiotów. - W celu uporządkowania Branż, zostały one podzielone na dwa rodzaje:
5.1. branża główna – branża do której zostaje przypisany każdy Członek Zrzeszenia. W jednej branży głównej, może zaistnieć nie więcej jak trzech Członów Zrzeszenia z jednego Dystryktu;
5.2. branża dodatkowa – branża, do której może zostać przypisany Członek Zrzeszenia, którego zakres działalności powiązany jest z więcej niż jedną branżą, lecz nie więcej niż trzema. Nie ma ograniczeń co do ilości Członków Zrzeszenia powiązanych z daną branżą dodatkową z danego Dystryktu.
VII. UTRATA CZŁONKOSTWA
- Utrata członkostwa następuje przez skreślenie Członka Zrzeszenia z listy.
- Skreślenie Członka Zrzeszenia następuje w przypadku:
2.1. pisemnej rezygnacji Członka Zrzeszenia z członkostwa przesłanej w formie pisemnej na adres korespondencyjny Zrzeszenia;
2.2. nieopłacenia przez Członka Zrzeszenia Opłaty Członkowskiej, przy czym skreślenie może nastąpić dopiero po pisemnym wezwaniu do uiszczenia zaległości i bezskutecznym upływie wyznaczonego ku temu terminu;
2.3. zawieszenia lub likwidacji firmy Członka Zrzeszenia;
2.4. prowadzenia przez Członka Zrzeszenia działalności w sposób sprzeczny z postanowieniami Regulaminu bądź też niestosowania się do postanowień Umowy;
2.5. nieprzekazania informacji o stanie prowadzonej przez siebie działalności w zakresie świadczenia usług ślubnych lub eventowych;
2.6. popełnienia czynu, który dyskwalifikuje daną osobę jako Członka Zrzeszenia lub godzi w dobre imię Zrzeszenia.
VIII. KARY PORZĄDKOWE
- W razie nieprzestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu lub łączącej strony Umowy, Zrzeszenie może podjąć decyzję o udzieleniu mu pisemnego upomnienia lub o zawieszeniu członkostwa na okres od 3 miesięcy do roku.
- Otrzymanie przez danego Członka Zrzeszenia kolejnego upomnienia w okresie 6 miesięcy od otrzymania pierwszego skutkuje zawieszeniem jego członkostwa lub jego wykluczeniem. Ostateczną decyzję w tym przedmiocie podejmuje Stała Rada Doradcza.
- Zawieszenie członkostwa skutkuje pozbawieniem prawa do używania logotypu Zrzeszenia na okres zawieszenia.
IX. STRUKTURA ORGANIZACYJNA
- Organami Zrzeszenia są
1.1. Przedstawiciel Zrzeszenia;
1.2. Stała Rada Doradcza. - Przedstawiciel Zrzeszenia jest najwyższą władzą Zrzeszenia.
- Do kompetencji Przedstawiciela Zrzeszenia należy w szczególności:
3.1. reprezentowanie Zrzeszenia na zewnątrz;
3.2. kierowanie pracami Zrzeszenia;
3.3. składanie oświadczeń woli w imieniu Zrzeszenia;
3.4. określanie kierunków działalności Zrzeszenia;
3.5. wybór i odwoływanie Członków Zrzeszenia;
3.6. rozpatrywanie skarg i zapytań Zrzeszenia;
3.7. wybór Stałej Rady Doradczej. - Stała Rada Doradcza, powoływana jest przez Przedstawiciela Zrzeszenia.
- W skład Stałej Rady Doradczej wchodzi 3 Członków Zrzeszenia.
- Stała Rada Doradcza, jest organem jedynie konsultacyjnym dla Przedstawiciela Zrzeszenia, do której Przedstawiciel zwraca się w wybranych przez siebie sprawach w celu skonsultowania i poznania opinii Stałej Rady Doradczej w przedstawianym zagadnieniu.
- Stała Rada Doradcza nie powołuje żadnych wiążących decyzji mających wpływ na działanie Zrzeszenia.
- Stała Rada Doradcza wybierana jest raz na 2 lata spośród Członków Zrzeszenia.
- W przypadku rezygnacji Członka Zrzeszenia z uczestnictwa w Stałej Radzie Doradczej w jego miejsce Przedstawiciel Zrzeczenia powołuje kolejnego Członka Zrzeszenia.
- Przedstawiciel Zrzeszenia może wykluczyć Członka Zrzeszenia ze Stałej Rady Doradczej w przypadku niespełnienia swojej funkcji doradczej.
O Beautiful Moments Weddings and Events

Witamy na stronie zrzeszenia firm ślubnych i eventowych Beautiful Moments Weddings and Events. Na stronie znajdziesz wiele inspiracji, które pomogą zorganizować ślub czy inne wydarzenie na najwyższym poziomie. W realizacji marzeń pomogą członkowie zrzeszenia, czyli profesjonaliści z branży, dla których śluby, wesela i eventy są codziennością. Wszystko po to, aby Wasz dzień czy Wasz event był wyjątkowy.
Beautiful Moments to nie tylko strona, to możliwość spotkania się z wszystkimi usługodawcami w jednym miejscu. Spotykamy się raz w miesiącu, podczas pysznej kolacji. To właśnie wtedy opowiemy Wam na co zwrócić uwagę podczas realizacji eventów i co zrobić, aby Wasze wydarzenie było wyjątkowe, zachowując przy tym troszkę grosza w kieszeni.