o nas

Beautiful Moments

Agencja ślubna Beautiful Moments to profesjonalna firma zajmująca się organizacją i planowaniem ślubów oraz innych uroczystości. Naszym celem jest stworzenie niezapomnianych chwil i pięknych momentów dla osób, które planują swoje wymarzone wesele, przyjęcie okolicznościowe lub event firmowy. 

A jak to się zaczęło?

Lata pracy w korporacji sprawiły, że chciałam czegoś więcej. Od lat branża ślubna była obecna w moim życiu, ponieważ mój mąż z ogromnymi sukcesami prowadził agencję eventową obsługującą śluby. Nadszedł czas, aby zacząć spełniać swoje marzenia o własnym biznesie.  Pierwsi klienci, kursy i możliwość chłonięcia ślubnej wiedzy sprawiły, że przepadłam w nowej pasji zdobywając bogate doświadczenie. Bo właśnie to wyróżnia Beautiful Moments. Tworzenie pięknych chwil, praca w branży ślubnej, praca z miłością i olbrzymią pasją i przede wszystkim doświadczeniem sprawiła, że spełniłam swoje największe marzenie. A dzięki temu, teraz mogę spełniać marzenia moich licznych Par Młodych. Moja wcześniejsza praca zawodowa nauczyła mnie ciężkiej pracy, wytrwałości, słuchania prawdziwych potrzeb klientów, dostosowywania oferty indywidualnie do klienta, dążenia do niemożliwego i te cechy przełożyły się na sukces Beautiful Moments. Jestem nieustępliwa, asertywna i wymagająca co pozwala mi tworzyć dla Was perfekcyjne śluby i przyjęcia.

Beautiful Moments oferuje szeroki zakres usług, które obejmują m.in. doradztwo w wyborze lokalizacji, dekoracji, cateringu, muzyki, fotografii i filmowania oraz wiele innych. Nasz zespół profesjonalistów pracuje z pasją i zaangażowaniem, aby każdy szczegół był dopracowany i spełniał oczekiwania naszych klientów.  Współpracując z nami, możecie być pewni, że Wasz ślub lub event będzie zorganizowany zgodnie z Waszymi marzeniami i oczekiwaniami. Dzięki bogatemu doświadczeniu i kreatywności, potrafimy stworzyć unikalną i niepowtarzalną atmosferę podczas uroczystości.  

Jeśli szukasz profesjonalnej agencji ślubnej w Bydgoszczy, to Beautiful Moments jest idealnym rozwiązaniem.

Personal Experience

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. 

Educational Experiences

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. 

Junior Technician

2009-2011

Junior Technician

2009-2011

Wedding Planner

2009-2011

Wedding Planner

2009-2011

Daniel Oliver

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Nelly Bekson

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur.

Check Out & See All Accommodation

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Etapy współpracy

Współpraca z konsultantem ślubnym może przebiegać przez kilka etapów, zależnie od indywidualnych potrzeb i oczekiwań pary młodej. Oto kilka typowych etapów współpracy:

Spotkanie konsultacyjne

Pierwszy etap to spotkanie z konsultantem ślubnym, podczas którego para młoda przedstawia swoje marzenia, preferencje, niejednokrotnie również budżet. Konsultant słucha uważnie i stara się zrozumieć wizję pary, aby móc zaproponować odpowiednie rozwiązania. Na tym etapie prosimy nasze pary o wypełnienie formularza z listą usługodawców lub usług, którymi mielibyśmy się zająć. Spotkanie, rozmowa telefoniczna lub online jest dla nas bardzo ważna, ponieważ możemy się poznać i sprawdzić czy dobrze będzie się nam współpracowało przez cały okres organizacji. Bardzo ważne, aby przy wyborze organizatora, klient wiedział, że mu ufa i współpraca będzie przebiegała bez problemów.

Przedstawienie oferty współpracy i podpisanie umowy

Na tym etapie przygotowujemy ofertę organizacji ślubu i wesela lub innej uroczystości. Oferta jest zawsze dostosowana do indywidualnych potrzeb klienta. Po jej akceptacji podpisujemy umowę i zaczynamy kolejny etap współpracy.

Przygotowanie budżetu i harmonogramu przygotowań ślubnych

Pierwszą rzeczą po podpisaniu umowy jest stworzenie budżetu uroczystości i harmonogramu organizacji. Dopiero po omówieniu tych dwóch bardzo istotnych kwestii możemy przystąpić do organizacji waszej wymarzonej uroczystości.

Planowanie i organizacja

Na podstawie informacji zebranych podczas spotkania konsultacyjnego oraz omówieniu budżetu konsultant ślubny rozpoczyna planowanie i organizację ślubu. Obejmuje to wybór daty, stylu i motywu przewodniego,lokalizacji, dostawców usług (catering, dekoracje, muzyka, fotograf, kamerzysta itp.), negocjacje z usługodawcami, sprawdzenie umów oraz koordynację harmonogramu, stworzenie scenariuszy, doradztwo i wsparcie w dowolnym czasie organizacji.

Koordynacja dnia ślubu i wesela, uroczystości

Konsultant ślubny pełni kluczową rolę w dniu ślubu i wesela, zapewniając, że wszystko przebiega zgodnie z planem. Koordynuje przybycie dostawców, dba o dekoracje, nadzoruje ustawienie stołów i organizację przestrzeni, a także nadzoruje harmonogram wydarzeń, takich jak ceremonia ślubna, przyjęcie weselne, przemowy, tańce, tort i inne atrakcje. W trakcie dnia ślubu i wesela mogą pojawić się niespodziewane sytuacje. Konsultant ślubny jest odpowiedzialny za szybkie rozwiązywanie tych problemów i zarządzanie sytuacjami awaryjnymi, aby para młoda mogła skupić się na swoim szczególnym dniu. Dla nas najważniejsze jest, aby nasi klienci mogli skupić się w dniu uroczystości na sobie i swoich najbliższych.